Последвайте ни

Малки картинки в няколко стъпки

Отново се заиграх с web приложението на Twinkl за създаване на ресурси. Както и при предния ми проект за азбуката, идеята ми е да ползваме изработеното от мен вкъщи с дъщеря ми. Рисуването е важно и необходимо занимание, така че реших да обогатим заедно своите рисувателни умения.  Затова си поиграх и направих няколко работни листове за рисуване по указани стъпки. Популярни са този тип упражнения, макар да има повече снимки или видеа на тази тема. И ето какво се получи:











Инструкциите за рисуване са оформени по различен начин: Някои от тях имат поле за рисуване директно върху самия лист, други са по-подробни с много стъпки, трети са за децата, които вече са по-умели в рисуването и стъпките са само 3 и не са така изчерпателни. Всички листове може да откриете за сваляне в .pdf тук.

И още нещо като послепис от мен: Получих молба за съдействие от една дама, студентска по Специална педагогика, за изготвянето на работни листове с дейности и упражнения за определена група деца. И в тази връзка набързо ѝ направих едно How-To видео, как могат да се изработят работни листове по собствен вкус, предпочитания, дизайн и съдържание. Надявам се да ви е полезно! Видеото следва:


Много ще се радвам да споделите впечатления, снимки, резултати и всичко, което ви се споделя по повод на този мой проект или някой друг. 

За още ресурси и материали ни последвайте на страницата ни във facebook.
Поздрави: Kinder Coder

Коментари