Последвайте ни

SCRATCH ADVENT КАЛЕНДАР – Ваканционно издание 2022-2023


Отново идва Коледната ваканция и мнозина са притаили дъх в очакването ѝ. Но.. преди нея всеки има да свърши огромен списък със задачи: Една от тези задачи за мен беше отново да подготвя адвент календар със Скрач проекти за дните от ваканцията, в които моите ученици да имат малко домашна работа и от мен! А освен това, миналогодишният ми календар се хареса и вярвам, че беше полезен и на други учители, така че - ето ме отново, с една малка селекция от проекти за домашна работа!

Общото между проектите е логическата и математическата насоченост. Единствено първият проект се отличава - в него има малка селекция от симпатични спрайтове, които да събудят въображението и творчеството на истории. Тематиката, за разлика от миналогодишното издание, не е никак коледна и не съм ''декорирала'' с коледни мотиви и герои, но пък всеки би могъл да промени дизайна и да действа, ако има вдъхновение. Друга съществена разлика е, че проектите (с изключение само на един) са готови за ползване и тук идеята им е да поднесат на децата някакъв тип задача, която да ги ангажира мисловно и да държи във форма мозъчните гънки.  Не бих обобщила възрастово предназначение, а и не съм си поставяла за цел. Всеки би намерил нещо за себе си. 


Календарът е достъпен за изтегляне ТУК, като към всеки от дните има приложена цветна миниатюра, която при клик ще отвори линка на проекта. Освен по този начин, директно може да си отворите Скрач-студиото, в което са събрани всички проекти.

Ако ви допада идеята, заповядайте! Всеки един от проектите за домашната е споделен и ще се радвам да послужи и на други. 

За още ресурси и материали ни последвайте на страницата ни във facebook.

Поздрави: Kinder Coder

Коментари