Последвайте ни

SPIKE PRIME модел: четириного същество

Имам навика да издирвам и съхранявам готови инструкции за интересни модели роботи, с които да експерементирам вкъщи или в класната стая. Днешната статия споделя модел за четириного роботче, което децата сглобиха и програмираха по зададени инструкции, но за финал трябваше да измислят сами лице или муцунка на четирикракото и да изберат какво животно да бъде то. Както е видно от снимките, момчетата успяха да вхъхнат живот на куче. Другите идеи за вид бяха: крава и елен.

Поставете тази задача на деца и ще се възхитите на идеите и реализацията на детското въображение.


А сега за източника: Намерих колега-блогър, който споделя своите идеи доста щедро. Конкретният модел за четириног робот е сред споделените метериали от блога Jim Robotics, но авторът е направил още няколко блог-поста с интересни роботи, които при нужното време също смятам да изпробвам. Хвърлете им поглед, могат да са ви от полза. 
Програмата за робота също е от него: следвайки нея, крайният резултат ще бъде ходещ напред робот, докато не засече обект на 15 см от себе си. Случи ли се това, роботът се обръща и сменя посоката. С вариране на числата на броя ротации, ще влияете и върху ъгъла на тази смяна. При хода напред може да има отклонение в някакъв завой (в нашия случай имаше отклонение в дясно), но това може да се промени с промяна в мощността на двата мотора. 
Радвам се да намирам такива споделящи автори! И благодаря, че ги има! 

Инструкции за четириногото: ТУК! Благодарение на Jimmy Bolanos

За още ресурси и материали ни последвайте на страницата ни във facebook.

Поздрави: Kinder Coder

Коментари