- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
Теми
Теми
ресурси46
роботика40
Lego Education28
Роботика за България24
Lego Spike21
Истории за разказване21
Scratch20
Lego Mindstorms EV319
рободизайн19
Вдъхновение14
програмиране14
работа с детето вкъщи14
micro:Bit9
Книги9
състезания8
интервю7
STEM6
Коледни6
бъдеще6
EUCodeWeek5
Азбука5
Забавна математика5
Arduino4
First Lego League4
Момичетата от математиката и
информатиката4
STEАM3
Дигитализация3
Логика3
BricQ Motion2
Конструиране2
изкуствен интелект2
Bebras1
Scratch Jr.1
Информационни технологии1
МОН1
Показване на още
Показване на по-малко
Последвайте ни
- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
Днес гордо споделям един чудесен проект, изработен от прекрасния второкласник Лъчко, в свободното му време, извън часовете ни по програмиране и щедро споделен с широката публика :)
Проектът е на комбинирана тема от чертане на геометрични фигури и използване на променлива.
Хубава дискусия с учениците би се случила при допълнителни въпроси като:
1. Какъв е цветът по подразбиране на допълнителния инструмент ''молив'' в Скрач?
2. Какво означава ''by default''?
3. Какво би станало, ако променим градусите от 120 на 119?
- .. а на 89?
- ..а на 75?
Експериментирайте с още промени на градусите.
4. Какво се случва с фигурите, когато спрайтът достигне края на сцената (ръба)?
5. Разгледайте кода на двата на спрайта! Защо програмата, изпълнена от двата спрайта едновременно завършва при променлива 1999, а изпълнена по отделно от всеки спрайт, завършва на 1000? Не трябва ли програмата да завърши при големина на променливата 2000? Обяснете защо става така!
Линк към проекта тук: https://scratch.mit.edu/projects/640945949/
За още ресурси, материали и идеи ни последвайте на страницата ни във facebook.
Поздрави: Kinder Coder
Коментари
Публикуване на коментар