Последвайте ни

Особеностите на конкурсите: Горе главата! Важно е участието!

През ноември Технократи и Lenovo България обявиха детски конкурс за идеен проект в Scratch на тема "Технологии в бъдещето". Разбира се, състезателният дух на децата трябва да се възпитава и подхранва, затова с малката си група ученици се записахме за участие. Всяко от момчетата изготви и програмира Scratch проект по темата. Известно време всяко занятие започваше с трепетното: ''И какво стана с конкурса? Кога ще са ясни победителите?!". Участието в подобно състезание, колкото и малко или голямо да е то, е вълнуващо. Напрагящо дори! Както за децата, така и за мен.

Затова може би леко ми нагарча от сутрешния e-mail, който получих. Той прилича на тези, в които след няколко суперлатива по твой адрес, ти съобщават, че не получаваш работата, защото някой друг е бил по-добър от теб. На мен бързо ще ми мине, и веднага ще отправя поглед към следващи идеи и вълнуващи неща, но се тревожа: ''Как днес следобед да го кажа на децата по начин, че да не усетят и капка от тази горчивина?!" Защото в крайна сметка, състезанието няма да е състезание, ако всички в него печелят. 

Всички участващи проекти: ТУК

Понеже изискването беше проектите да се наименоват по точно определен начин, участващите проекти могат да се намерят в Scratch, пускайки за търсене ''технологии в бъдещето''. Ако ги разгледате, ще останете очаровани от някои. От други, ще осъзнаете, че по една или друга причина, детското въображение не е заработило на очакваното (поне за мен) ниво и е останало заклещено между Covid-кризата и ежедневните особености на училищния живот. За един такъв проект ще споделя съвсем скоро, просто ще изчакам да бъдат обявени победителите и се се надявам финалистите да не са именно сред тези проекти, които аз намирам за ''болни'' и обременени от темата.

При всички положения: За мен е чест и радост да споделя работата на нашите момчета:

1.Никола


2.Алекс

3. Марти


4. Лъчко

5. Тони


За още ресурси и материали ни последвайте на страницата ни във facebook.

Поздрави: Kinder Coder

Коментари