Последвайте ни

Компютрите НЕ са враг на детското въображение

Мнозина говорят против това децата да използват дигитални устройства. В същото време мнозина (някои от които са първата група мнозина) страстно желаят в училището на децата им да има модерни условия на преподаване, под което разбират таблети и лаптопи на всеки чин, а защо не и очила за виртуална реалност в часовете по география, история и т.н. 

Ние не сме нито от първата "мнозина", нито от втората. Ние просто искаме да Ви разкажем една чудесна случка за дете и компютър. Тя завършва със сътворяването на една игра, а започва ето така:


 В една чудесна събота в продължение на около час имах чудесната възможност да асистирам на 9-годишния Наско да измисли и сътвори своя игра, със свой сюжет и правила. В началото, както често се случва, пред огромната свобода за избор на тема, детето се губи; множеството от посоки го обърква, но затова ги има асистентите - да помагат. А не да вършат цялата работа! След кратък анализ малкият творец бързо се ориентира и избра своите герои и техните сценарии. С малко логика и основно с въображение се получи следното нещо: 

  Single Player игра
 - Начален екран и "Старт";
 - Фонова мелодия;
 - Основна сцена на действие;
 - Главният герой: големият Франк;
 - Мишената, която Франк преследва: Рицарят;
 - Препятствията: двете МПС-та;
 - Звукови ефекти;
 - Финална сцена;

 - Условията на играта: Франк се движи по преценка на играча; Ако го блъсне МПС, се връща в началото, а ако хване рицаря, се прехвърля на трета сцена; 

 КРАЙ на играта; Опитайте и вие!
Сподели, сътвори и харесай KINDER Coder

Коментари