- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
Теми
Теми
ресурси46
роботика40
Lego Education28
Роботика за България24
Lego Spike21
Истории за разказване21
Scratch20
Lego Mindstorms EV319
рободизайн19
Вдъхновение14
програмиране14
работа с детето вкъщи14
micro:Bit9
Книги9
състезания8
интервю7
STEM6
Коледни6
бъдеще6
EUCodeWeek5
Азбука5
Забавна математика5
Arduino4
First Lego League4
Момичетата от математиката и
информатиката4
STEАM3
Дигитализация3
Логика3
BricQ Motion2
Конструиране2
изкуствен интелект2
Bebras1
Scratch Jr.1
Информационни технологии1
МОН1
Показване на още
Показване на по-малко
Последвайте ни
- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
Мнозина говорят против това децата да използват дигитални устройства. В същото време мнозина (някои от които са първата група мнозина) страстно желаят в училището на децата им да има модерни условия на преподаване, под което разбират таблети и лаптопи на всеки чин, а защо не и очила за виртуална реалност в часовете по география, история и т.н.
Ние не сме нито от първата "мнозина", нито от втората. Ние просто искаме да Ви разкажем една чудесна случка за дете и компютър. Тя завършва със сътворяването на една игра, а започва ето така:
В една чудесна събота в продължение на около час имах чудесната възможност да асистирам на 9-годишния Наско да измисли и сътвори своя игра, със свой сюжет и правила. В началото, както често се случва, пред огромната свобода за избор на тема, детето се губи; множеството от посоки го обърква, но затова ги има асистентите - да помагат. А не да вършат цялата работа! След кратък анализ малкият творец бързо се ориентира и избра своите герои и техните сценарии. С малко логика и основно с въображение се получи следното нещо:
Single Player игра
- Начален екран и "Старт";
- Фонова мелодия;
- Основна сцена на действие;
- Главният герой: големият Франк;
- Мишената, която Франк преследва: Рицарят;
- Препятствията: двете МПС-та;
- Звукови ефекти;
- Финална сцена;
- Условията на играта: Франк се движи по преценка на играча; Ако го блъсне МПС, се връща в началото, а ако хване рицаря, се прехвърля на трета сцена;
КРАЙ на играта; Опитайте и вие!
Сподели, сътвори и харесай KINDER Coder
Ние не сме нито от първата "мнозина", нито от втората. Ние просто искаме да Ви разкажем една чудесна случка за дете и компютър. Тя завършва със сътворяването на една игра, а започва ето така:
В една чудесна събота в продължение на около час имах чудесната възможност да асистирам на 9-годишния Наско да измисли и сътвори своя игра, със свой сюжет и правила. В началото, както често се случва, пред огромната свобода за избор на тема, детето се губи; множеството от посоки го обърква, но затова ги има асистентите - да помагат. А не да вършат цялата работа! След кратък анализ малкият творец бързо се ориентира и избра своите герои и техните сценарии. С малко логика и основно с въображение се получи следното нещо:
Single Player игра
- Начален екран и "Старт";
- Фонова мелодия;
- Основна сцена на действие;
- Главният герой: големият Франк;
- Мишената, която Франк преследва: Рицарят;
- Препятствията: двете МПС-та;
- Звукови ефекти;
- Финална сцена;
- Условията на играта: Франк се движи по преценка на играча; Ако го блъсне МПС, се връща в началото, а ако хване рицаря, се прехвърля на трета сцена;
КРАЙ на играта; Опитайте и вие!
Сподели, сътвори и харесай KINDER Coder
Коментари
Публикуване на коментар